poniedziałek, 24 listopada 2014

START!

Hej! :)
W pierwszym poście chciałabym napisać coś o sobie, abyście mogli mnie troszkę poznać.
  • Więc, nazywam się Julia.
  • Chodzę do klasy I gimnazjum.
  • Mam kilku przyjaciół, ale najlepszą przyjaciółką jest chyba Ania.
  • Jestem jedynaczką oraz nie posiadam żadnych zwierząt.
  • Mieszkam w Bytomiu, niedaleko Katowic.
  • Uczę się raczej dobrze.
  • Interesuję się muzyką i fotografią.
  • Większość czasu spędzam z przyjaciółmi, bądź właśnie w internecie.
  • Kocham swoją klasę!♥
  • Moim ulubionym przedmiotem jest  język francuski oraz historia, a najbardziej nie lubię fizyki, chemii i biologii.
  • Uwielbiam spaghetti.
  • Mam 165 cm wzrostu
  •  Ubóstwiam śpiewać, ale chyba nie wychodzi mi to za dobrze, haha.
    Nie wiem co jeszcze mogłabym napisać, ale mam nadzieję, że mój blog wam się spodoba i z chęcią będziecie go odwiedzać:) Posty postaram się dodawać w miarę systematycznie, ale to zależy także od mojej szkoły:)
    Adios! :)



1 komentarz: