niedziela, 28 grudnia 2014

I' ve got one less problem without you

Cześć i czołem!
Długo mnie tu nie było, ale mam zamiar wrócić!! Haha, dopiero zaczynam, a już powroty. W okolicach wtorku powinna pojawić się notka, ponieważ idę na zdjęcia. Nie ukrywam, że moje zniknięcie spowodowało brak chęci, czasu oraz pomysłów. Nie dużo się u mnie dzieje, ostatnio, więc notki, w miarę możliwości, postaram się dodawać trochę częściej. Chciałabym jednak mieć jakiekolwiek grono odbiorców, żeby mieć świadomość, że nie piszę tego tylko i wyłącznie dla siebie, lecz wręcz przeciwnie-ktoś czyta z uśmiechem:)
Właśnie minęły święta, oczywiście największą frajdą były pewnie prezenty, choć w tym dniu także ważne jest, aby panowała świąteczna, rodzinna atmosfera. Jeżeli będziecie chcieli, zrobię notkę o moich prezentach świątecznych. Piszcie w komentarzach!
A także z kolei, kończymy kolejny rok. Czas mija niesamowicie szybko. Mam nadzieję, że ten kolejny rok będzie o wiele lepszy, niż kończący się już 2014.  
Nie mam pomysłu, co jeszcze mogłabym napisać, haha.
Jeżeli spodobał wam się post, lub podoba mój blog, kliknijcie 'obserwuj' oraz dodajcie komentarz, to dodaję otuchy i chęci.
Trzymajcie się ciepło.
A na pożegnanie piosenka, której słucham ostatnimi czasy nieprzerwanie KLIK. Sądzę, że wam także się spodoba. Cześć!


2 komentarze:

  1. Święta minęły szybko, jak z bicza strzelił !
    Również mam nadzieję że rok 2015 będzie tym lepszym :) Czekam na post o prezentach ! A jeśli chcesz mieć więcej odbiorców to musisz wchodzić na dużo blogów i zostawiać komentarze ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przeczytam post o prezentach! ^^
    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń