poniedziałek, 2 marca 2015

I'm gonna be your one only one wild child.

Hej!
Na początku chyba powinnam przeprosić za nieobecność, ale nie mam żadnej ciekawej wymówki, haha. Brak postów był spowodowany brakiem chęci, ale już jestem i postaram się być systematyczna! 
Dziś pogadam trochę o serialach!
Nie oglądam ich dużo, ale zdecydowanie mogę wszystkie polecić. 
 
Pierwszy serialem, o którym opowiem jest Pretty Little Liars. Słodkie Kłamstewka oglądam od ponad dwóch lat i mam coraz większy mętlik w głowie! Serial opowiada o grupce dziewczyn, z której jedna z nich, Alison, ginie pewnej nocy. Rok po zdarzeniu do reszty dziewczyn zaczynają przychodzić tajemnicze sms z ich sekretami. Tajemnicza osoba podpisuje się jako " -A ". Jeżeli jeszcze nie sprawdziliście tego serialu - to zróbcie to jak najszybciej! 
 
Kolejnym serialem jest American Horror Story. AHS oglądam od niedawna, ale tak mi się spodobał, że z niecierpliwością czekam na kolejny sezon! Serial póki co ma 4 sezony, w którym każdy jest odrębną historią. Momentami pojawiają się sceny, które faktycznie mrożą krew w żyłach, ale serial sam w sobie przyciąga tajemniczością i akcją, która się dzieje w kolejnych odcinkach. 
 
Następnym jest Once Upon A Time. OUAT oglądam około 3 miesięcy. Serial opowiada o postaciach z bajek, na które Zła Królowa rzuciła klątwę i zamknęła ich w świecie ludzkim. Bohaterzy niczego nie pamiętają, a uratować może ich tylko Emma - córka Królewny Śnieżki. Jednak ona sama najpierw musi uwierzyć. 
 
I ostatnim serialem jest Skins. Po pierwszym odcinku zraziłam się do tego serialu, ale coś mnie skusiło i po jakimś czasie zaczęłam oglądać dalej, co okazało się dobrą decyzją, bo mega mnie wciągneło! Skins opowiada o grupce nastolatków z problemami, które mogą zdarzyć się każdemu z nas. 
 
Mam nadzieję, że post jest okej. Do zobaczenia w następnym! 


 



24 komentarze:

  1. Uwielbiam PLL ;) ! http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam AHS! Nie mogę się doczekać 5 sezonu :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. American Horror Story ❤ Śliczne zdjęcia Julia :* Napisz kilka faktów o sobie :))

    carisile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. głupio się przyznać, ale nie znam żadnego serialu.. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię PLL, oglądam je chyba od blisko 3 lat, resztę próbowałam oglądać, ale wywarły na mnie zbyt dobrego wrażenia...
    Btw słyszałaś, że w 25 odcinku tej serii mamy dowiedzieć się kto jest BIG A? :o :)

    http://baby-twinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam!! Ale w to nie wierzę, już dużo odcinków miało nam ukazać tego "Big A", a nadal się to nie stało:(

      Usuń
  6. Oglądam PLL i AHS, Skins uwielbiałam pewnego czasu - szkoda, że już nie kręcą :(

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skins opowiada o grupce totalnie zaćpanych i nawalonych nastolatków D: Pochłonęłam ten serial w mgnieniu oka i zdarzało się, ze mocno przezywałam jednak na pewno nie chciałabym, żeby moje życie tak wyglądało.
    Zachęciłaś mnie do Pretty Little Liars. Akurat choruję wiec mam mnóstwo czasu więc chyba znalazłam sposób na zabicie nudy.
    AHS pierwszy sezon jak najbardziej, reszta totalnie mnie odrzuciła. Za mało sensu jak dla mnie.
    A z tego co Ci mogę polecić od siebie to zdecydowanie Sex and the city. Serial towarzyszący mi od wielu wielu lat i zawsze chętnie wracam. Cudowny, do pośmiania się i totalnie do zakochania!
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej spodobał się pierwszy i trzeci sezon, natomiast czwarty był póki co chyba najsłabszy:(

      A PLL jest świetne, po wszystkich sezonach ma się duży mętlik w głowie, ale to właśnie oddaje to, jak twórca stworzył serial, aby widzowie mogli poczuć tę historię równie z bohaterami. Jak dla mnie świetne! :)

      Usuń
  8. Ja osobiscie nie mam styczności z żadnym programem.
    Świetny blog, posty i sliczne zdjęcia.
    OBSERWUJE mam nadzieje ze wpadniesz do mnie ;p
    www.hhvgen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację?Jak coś to zacznij http://lostclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam żadnego z tych seriali, ale słyszałam o pll :)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam PLL i naprawdę to uwielbiam, ale ostatnio stwierdziłam, że ten serial jest trochę bez sensu, bo jakby od początku tyle nie kłamały to nic by się złego nie wydarzyło. ;D Skinsów kiedyś oglądałam, ale bardzo szybko zrezygnowałam. ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nic się nie wydarzyło - nie byłoby serialu! ahaha :D

      Usuń
  13. Pretty little liars to moje życie. Zarówno książki, jak i serial!
    zapraszam: http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie PLL :)))
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pretty little liars to zdecydowanie najlepszy serial, uwielbiam go!
    Polecam również Faking it. Jest bardzo krótki ale jest super ;)

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam Pretty Little Liars, Teen Wolf i The Vampire Diares. Teraz chcę zacząć oglądać jeszcze Faking It i Eye Candy! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądam PLL :D Ale zaczyna mnie denerwować to ciągnięcie serialu na siłe ;)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  18. PLL to ja książkę czytałam, AHS to ja podziękowałam po 1 odcinku xD Gorąco za to polecam Ci TWD ♥♥ najlepszy na świecie

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. PLL oglądam na bieżąco ;D Śliczne zdjęcia.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cześć, masz bardzo ładny blog, i fajne piszesz posty. Zapraszam do mnie oraz do obserwacji.

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń